Serwis

Firma TiO media istnieje i nieprzerwanie działa na rynku od 1996 roku, przez ten czas uzyskaliśmy doświadczenie, które pozwala nam fachowo, szybko i sprawnie zapewnić obsługę informatyczną naszym klientom. Oferujemy szeroki wachlarz usług związanych z zapewnieniem sprawnego działania systemów informatycznych u naszych klientów.

Zakres Usług:

  • usuwanie usterek technicznych
  • instalacja / konfiguracja systemów operacyjnych i sterowników
  • instalacja / konfiguracja, pamięci, napędów optycznych, kart rozszerzeń
  • instalacja / konfiguracja, urządzeń peryferyjnych
  • usuwanie wirusów z systemów komputerowych
  • wymiana podzespołów i modernizacja zestawów komputerowych
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • wypożyczanie sprzętu komputerowego na czas naprawy
  • szkolenia pracowników z zakresu codziennej obsługi sprzętu i oprogramowania
  • przeglądy techniczne sprzętu komputerowego
  • archiwizacja danych
  • odzyskiwanie danych
  • doradztwo w zakresie komputeryzacji
  • instalacja / konfiguracja poczty elektronicznej, dostępu do internetu itd.
  • zawieramy okresowe umowy serwisowe ( TiO assistance ) dostosowane do wymogów klienta z określonym czasem reakcji oraz naprawy/wymiany uszkodzonego sprzętu

Nasze atuty to:

  • dyspozycyjność
  • praktyczna wiedza i wieloletnie doświadczenie
  • indywidualne podejście do wymagań każdego klienta
  • szeroki wachlarz usług
  • korzystne ceny

 

Serwis Apple - Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

 

Serwis TiO.pl jest Punktem Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple.
Za naszym pośrednictwem można oddać sprzęt Apple do naprawy serwisowej, który przekazujemy do Autoryzowanego Serwisu Apple w Polsce. Wszystkie naprawy gwarancyjne na zakupione u nas produkty firmy Apple są całkowicie bezpłatne (oczywiście jeżeli sprzęt nie został uszkodzony z winy użytkownika).

W przypadku dodatkowych pytań w sprawie posiadanego na gwarancji sprzętu Apple polecamy kontakt z infolinią techniczną:
 
Infolinia techniczna APPLE tel. 00800-4411875

 

Serwis Dell

 

Serwis TiO.pl jest Punktem Przyjęć Autoryzowanego Serwisu DELL.
Za naszym pośrednictwem można oddać sprzęt DELL do naprawy serwisowej, który przekazujemy do Autoryzowanego Serwisu DELL w Polsce. Wszystkie naprawy gwarancyjne na zakupione u nas produkty firmy DELL są całkowicie bezpłatne (oczywiście jeżeli sprzęt nie został uszkodzony z winy użytkownika).

Przyjmujemy również sprzęt do napraw pogwarancyjnych.

W przypadku dodatkowych pytań w sprawie posiadanego na gwarancji sprzętu DELL polecamy kontakt z infolinią techniczną:
 
Infolinia techniczna DELL

Podstawowe wsparcie techniczne
tel.: 22 579 57 00     8-17 Pon - Pt

ProSupport
tel.: 22 579 57 77     24h x 7 dni w tygodniu
(8-17 Pon - Pt   Po polsku. Pomoc w języku angielskim dostępna w rozszerzonych godzinach.)

 

Outsourcing usług IT

 

Outsourcing usług IT, czyli zlecenie wykonania zadań IT do zewnętrznej firmy, która specjalizuje się w tej dziedzinie, przyniesie Twojej firmie same korzyści.
Przede wszystkim pozwoli obniżyć koszty wydatków na IT, a dodatkowo zyskasz cenny czas na rozwój głównej działalności firmy.

Kompleksowo obsługujemy firmy w zakresie IT a każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Po dokładnej analizie infrastruktury IT zmodernizujemy Twoje środowisko pracy, usprawnimy pracę, zabezpieczymy najważniejsze dane i pozwolimy skupić się na właściwej działalności.

Umów się z nami na bezpłatną konsultację: przyjedziemy, doradzimy, podpowiemy jak usprawnić organizację IT w Twojej firmie.
tel. 17 770 04 76
tel. 607 707 220
e-mail: info@tio.pl

 

Do góry