FAQ
1. W jaki sposób dostarczany jest towar?
Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej ( DPD, DHL lub Inpost).
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszym Salonie sprzedaży TiO.pl - Eksperci Apple w Rzeszowie w C.H. Millenium Hall przy ul. Kopisto 1 lok 298, II piętro. (dokładne dane adresowe znajdują się w zakładce kontakt)
Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu opakowania i zawartości przesyłki już przy odbiorze od kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości zalecamy w obecności kuriera sporządzić protokół braku lub uszkodzenia przesyłki. Następnie prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania dalszych instrukcji.
2. Jeśli zarejestruję się w sklepie, czy to pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
NIE.
Za to rejestrując się w Naszym sklepie internetowym możesz otrzymać dodatkowe korzyści, np. niższe ceny przy kolejnych zakupach itp.
Rejestracja jest bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupów.
3. Jestem nowym klientem, chcę się zarejestrować. Jak długo muszę czekać na aktywacje konta?
Niezwłocznie po rejestracji w naszym sklepie otrzymasz wiadomość na adres e-mail. Aby aktywować konto należy jedynie kliknąć w link podany w mailu. Od tego momentu będzie możliwe logowanie się do naszego sklepu internetowego i robienie wygodnych zakupów.
4. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
TAK. Warunkiem jest podanie dokładnych danych w formularzu zamówienia, a przede wszystkim numeru NIP w przypadku firm.
Prosimy o dokładne sprawdzenie wprowadzonych danych, aby uniknąć pomyłek przy wystawianiu faktur, które są generowane na podstawie wprowadzonych podczas rejestracji danych !!!
5. Jakie są koszty wysyłki?
Koszty przesyłki są zależne od wagi oraz wartości zamówienia i pojawiają się w pierwszym kroku zamówienia w podsumowaniu.
Pełna tabela kosztów wysyłki dostępna jest w zakładce "Koszty dostawy"
- Przesyłka kurierem 0-20 kg - 20,00 zł.
- Odbiór własny - 0 zł.
7. Czy istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia? Jeśli tak, to w jaki sposób należy to zrobić?
TAK, jest to możliwe. Najlepiej zgłosić to wysyłając e-maila na adres sklep@tio.pl lub telefonicznie pod numerem 533 996 528. Jeśli zapłacili już Państwo za zamówiony towar, to konieczne jest podanie nr konta, na które przelejemy zwrot należnej kwoty.
Przypominamy, że niezależnie od powyższego uprawnienia istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru (więcej informacji na ten temat znajdziesz w REGULAMINIE).
8. Chciałabym zakupić w Państwa sklepie produkt. Jak mam to zrobić?
Po odnalezieniu produktu, jego zakup realizujemy przez użycie klawisza "Do koszyka", który umieszcza produkt w koszyku zakupowym. Następnie należy przejść do zakładki Twój Koszyk (prawy górny róg strony) i postępować według wskazówek w kolejnych krokach zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia (dokładniejsza instrukcja zakupów znajduje się na stronie "jak kupować?")
9. Co zrobić, jeśli wybrany produkt jest "niedostępny"?
W takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem handlowym (tel.: 533 996 528 ), który wyjaśni jaki jest termin najbliższej dostawy danego produktu.
10. Co zrobić w przypadku nieotrzymania / zaginięcia przesyłki?
W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z nami drogą telefoniczną lub e-mailem.
11. Czy oferujecie oryginalne produkty Apple?
Tak, wszystkie nasze produkty pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów i sprzedawców Apple. Gwarantujemy oryginalność i pełne wsparcie gwarancyjne.
12. Czy mogę rozłożyć zakup na raty?
Tak, oferujemy możliwość zakupu na raty przez naszych partnerów finansowych np. Credit Agricole. Opcja dostępna jest w koszyku podczas finalizacji zamówienia.
13. Czy iPhone’y są nowe czy odnowione?
W naszym sklepie oferujemy przede wszystkim nowe, fabrycznie zapakowane iPhone’y od Apple. Jednak czasami okazjonalnie pojawiają się też urządzenia odnowione (refurbished) – wówczas są wyraźnie oznaczone w opisie produktu.
14. Ile trwa dostawa?
Standardowy czas dostawy to 1–2 dni robocze. Przy zamówieniach złożonych do godziny 12:00 często wysyłka realizowana jest tego samego dnia i zostaje dostarczona następnego dnia.
15. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
TAK, oferujemy możliwość odbioru osobistego w naszym salonie w Millenium Hall, Rzeszów ul. Kopisto 1 lok. 298 – II piętro. Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie zamiaru odbioru produktów.
16. Czy mogę liczyć na pomoc przy przenoszeniu danych?
TAK, oferujemy usługę przenoszenia danych ze starego urządzenia do nowego – wszystkie usługi realizujemy na miejscu w salonie TiO.pl Eksperci Apple w Millenium Hall, Rzeszów ul. Kopisto 1 lok. 298 – II piętro.
17. Czy mogę kupić sam kabel/ładowarkę do iPhone’a?
TAK, posiadamy w ofercie oryginalne akcesoria Apple zarówno kable i ładowarki a także posiadamy certyfikowane produkty MFi (Made for iPhone) innych producentów.
18. Dlaczego iPhone nie ma ładowarki w zestawie?
Producent Apple od 2020 roku nie dołącza ładowarek do modeli smartfonów, by ograniczyć wpływ na środowisko. Ładowarki są dostępne do kupienia osobno i posiadamy je również w ofercie.