Aktualności

AppleCare Protection Plan dla iPada  dostępny w TiO.pl

AppleCare Protection Plan dla iPada dostępny w TiO.pl

Data dodania: 27.08.12

Przez nawet dwa lata od zakupu iPada plan AppleCare Protection Plan zapewnia bezpośredni dostęp pod jednym adresem do ekspertów nagradzanego telefonicznego wsparcia technicznego Apple, którzy odpowiedzą na pytania dotyczące iPada. Plan wydłuża też gwarancję (obejmującą części i robociznę) na iPada, jego baterię i dołączone akcesoria.

Omówienie

Serwis i wsparcie specjalistów, którzy najlepiej znają Twojego iPada

Każdy Mac objęty jest bezpłatnym telefonicznym wsparciem technicznym przez okres 90 dni od daty zakupu oraz roczną ograniczoną gwarancją.* Wykupując plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan, możesz wydłużyć okres ochrony serwisowej do dwóch lat od daty zakupu iPada. Masz wówczas do dyspozycji doskonałe telefoniczne wsparcie techniczne świadczone przez ekspertów Apple. Dzwoń tak często, jak zechcesz, a odpowiemy na Twoje pytania. A jeśli niezbędna będzie naprawa, oferujemy dogodne opcje serwisowe.

* Uprawnienia z tytułu rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.

Kompleksowe wsparcie techniczne pod jednym adresem

Ponieważ firma Apple zaprojektowała iPada, system iOS i wiele aplikacji, iPad jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.

  • Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
  • Naprawa z wysyłką do serwisu1: wyślij iPada w opakowaniu dostarczonym przez firmę Apple, na jej koszt.
  • Usługa ekspresowej wymiany
  • Naprawa z transportem przez Klienta1: dostarcz iPada do Salonu Apple lub innego Autoryzowanego Serwisu Apple.

Co jest objęte ochroną

Plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan zapewnia gwarancję naprawy lub wymiany, która obejmuje zarówno koszty robocizny, jak i części, realizowaną przez autoryzowanych techników Apple. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:

  • iPad
  • Bateria2
  • Urządzenie Time Capsule lub AirPort3
  • Dołączony przewód USB i zasilacz

Dołączone wsparcie dotyczące oprogramowania

W domowym zaciszu, w biurze lub w podróży ? zawsze możesz zwrócić się bezpośrednio do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z iPadem, takie jak:

  • Korzystanie z systemu iOS oraz usługi iCloud
  • Nawiązywanie połączenia z sieciami bezprzewodowymi
  • Obsługa aplikacji FaceTime, Keynote, Numbers, Pages i innych aplikacji na iPada firmowanych przez Apple

Zawartość opakowania

  • Instrukcja Szybki start
  • Warunki sprzedaży

Ważna uwaga

Plan ubezpieczeniowy AppleCare Protection Plan można zakupić tylko w okresie obowiązywania standardowej rocznej ograniczonej gwarancji na iPada.

Kliknij tutaj aby przejść do karty produktu.

 

Do góry